XATA
Foto
Friends
Search
Archives
RSS Feed



Contact Form
# icq 5127527
LiveJournal
Flickr



Blog Admin

§ 246. Joomla

Тупа Joomla!

З кожним апгрейдом у них все більше глуків. Не користуйтеся нею!



42 коментарів

    a gravatar
  1. hip:
    4:52 // 8 Вер.. 2006

    Joomla атцтой, Mambo & MkPortal - THE BEST!!!


  2. a gravatar
  3. LaSet:
    7:06 // 8 Вер.. 2006

    Mambo & MkPortal такий самий ацтой, може навіть ще більший


  4. a gravatar
  5. trovich:
    7:06 // 8 Вер.. 2006

    Але ж яка тому розумная альтернатива? (с) Лесь


  6. a gravatar
  7. LaSet:
    7:13 // 8 Вер.. 2006

    платний софт


  8. a gravatar
  9. Vitaliy:
    9:32 // 8 Вер.. 2006

    Альтернатива?
    Платна? Гразад платна. Яка? :)


  10. a gravatar
  11. Vitaliy:
    9:35 // 8 Вер.. 2006

    п.с.
    В мене Мамбу 4.5 юаформатівську днями зламали, адміни вимагають оновитись до останньої версії, тобто до останньої Джумли або власне Мамби, яка ще більш глючна…


  12. a gravatar
  13. LaSet:
    14:33 // 8 Вер.. 2006

    хтось кубі пробував? мені вона більше подобається

    Так, Joomla треба регулярно обновляти, чи не кожного місяця бо там багів тьма … за два роки я не пбачив жодної нової, суттєвої змини/доповнення … одні багфікси чи не по сто в кожному, тобто в сумі вже більше тисячі … і не встигла вже вийти версія 1.0.11 як за нею вийшла неофіційна 1.0.11а яка до того ж має зміни в стилях тому треба додатково переробляти дизай

    Vitaliy, як поставиш останню Джумлу я тобі подарую один з дизайнів від http://demo.rockettheme.com/ … і як будеш ставити старайся обійтись без додаткових модулів та компонентів окрім самих необхідних


  14. a gravatar
  15. Vitaliy:
    16:06 // 8 Вер.. 2006

    Хе-хе, це типу натяк на те шо в нас поганенький? :)) Ні, я не відмовляюсь, навпаки буду вдячний! :)
    Цікаво подивитись, хоча навряд він стане основним. юаформат весь на мені весить від технічних речей до новин і творчого процесу так би мовити і зараз із початком навчання я часу не маю особливо щоб новинами займатись, а тому зараз навіть проблема проводити технічні роботи типу апгрейду, а тим більше зміни дизайну… особливо враховуючи що я в цій справі чайник-любитель :)

    моєже краще підкажеш що не так із нашим стандартним дизайном. ОТ на Мамбі 4.5 він виглядає так як виглядає, а на Мамбах версії вище і джумлах в нього в сайд-барі немає відступів і “повітря” в меню.
    Ось тестова версія на мамбі 4.5.1: http://www.uaformat.com/cms2/
    А ось основний як воно в дійсності виглядає (даю з гуглівського кешу, бо наразі сам сайт в оффлайні через поломку): http://72.14.221.104/search?q=cache:zZk6oQAG7xMJ:uaformat.com/+http://uaformat.com&hl=en&ct=clnk&cd=1

    зверни увагу на підзаголовки типу “Публікації”, “Інтерв’ю” у сайдабарах. На різних версіях в них різна висота… дивно, я цього не можу зрозуміти

    **краще дивитись у екплорері… ну або на крайній випадок у Фоксі =)**

    це щось у цсс треба правити?


  16. a gravatar
  17. questX:
    17:05 // 8 Вер.. 2006

    знали б ви, що таке TYPO3
    всякі мамби і юмли тихо курять в стороні


  18. a gravatar
  19. LaSet:
    17:52 // 8 Вер.. 2006

    Vitaliy, в мене у фаєрфоксі воно ніби однаково. Сам я дуже не люблю створювати дизайни під Joomla бо там то все по дурному зроблено

    Я не кажу що твій дизайн є поганим, просто він морально і технічно трохи застарілий, якщо ти любиш темний дизайн то пасував би цей:
    http://demo.rockettheme.com/aug06_2/ … RocketTheme робить відмінні дизайни

    questX: Я коли дивлюсь на урли TYPO3 мені відразу хочиться піти покурити ;)


  20. a gravatar
  21. questX:
    3:57 // 9 Вер.. 2006

    там є плагін, який генерить нормальні урли, а ті, які ти бачив, були просто при відключеному плагіні.
    Мій сайт повністю на TYPO3 і з урлами там все впорядку


  22. a gravatar
  23. Vitaliy:
    13:05 // 17 Вер.. 2006

    Дивився днями шаблони і от хочу сказати що вони всі хоч і гарні, але або якісь неживі або найчастіше являють собою якусь класну картинку, але от на сайті із певною тематикою і контентом якось важко їх явити :)
    От для новинного сайту типу Українського Формату мені сподобались лише дві теми, які реально можна “адаптувати” (і вони з найперших) - це http://demo.rockettheme.com/jan05/ (бо синьо-жовта, в тему) і http://demo.rockettheme.com/mar05_2/
    Обидві однакової архітектури, стильні і водночас стримані (що необхідно для сайту_новин_для_читання) і звичайно світлий фон. Все ж таки нарікали читачі на те що незручно читати зараз на темному фоні. Тому це також один з найважливіших факторів.
    От я і думаю зараз який з цих кольорових варіантів обрати, оскільки синьо-жовтий ніби-то і в тему і ніби не шароварно, але останніч часом це поєднання так заїздили що мене гризуть деякі сумніви.
    З іншого боку інший коліровий варіант червоно-біло-сірий теж непоганий, але як пояснити такий вибір кольорів читачам ще не знаю. А може їм і пофігу буде.

    В обидвох варіантах зараз вигадую як можна адаптувати шапку, адже в одному варіанті вона з області хай-тек а в іншому про машини…
    Ну, і взагалі який з варіантів більше покатив би для сайту новин, на твою думку? :)


  24. a gravatar
  25. Vitaliy:
    15:06 // 17 Вер.. 2006

    Дещо оффтоп, але прохання до тебе, теж щодо юаформату…. ТОчніше щодо нашого синдикативного аккаунту в ЖЖ.
    Річ в тім, що нас зламали саме через компонент що забезпечував РСС, саме тому я хочу зараз його максимально приховати а з часом відключит і синдикацією будуть виконувати стандартні компоненти Джумли (після апгрейду), тож адреса потоку змінюватиметься. Тому я хотів би щоб ЖЖ читав нашу стрічку на відбьонері: http://feeds.feedburner.com/uaformat

    Там я відповідно сам робитиму зміни адреси потоку в налаштуваннях при потребі.

    Взагалі чи існує можливість змінити адресу потоку для синдикативного аккаунту ЖЖ?


  26. a gravatar
  27. LaSet:
    19:01 // 17 Вер.. 2006

    Vitaliy, тебе зламали тому, що ти не оновлявся взагалі, критичних вразливостей на твоєму сайті була тьма “вибирай не хочу”

    змінити чи витерти рахунок не є можливим(щоб витерти треба писати до LJ), але можна створити новий http://syndicated.livejournal.com/ua_format_com/


  28. a gravatar
  29. LaSet:
    21:43 // 17 Вер.. 2006

    Vitaliy, щодо шаблонів, змінити гамму кольорів це не проблема, саме складне в дизайні для джумли це вестка


  30. a gravatar
  31. Vitaliy:
    12:43 // 19 Вер.. 2006

    Шкода шо синдикативний не можна змінити. Ок, тоді може зробиш uaformat_rss? :) Просто з двома підкресленнями не дуже гарно виглядає :) Сорі шо задовбую такими дрібницями….

    Щолдо сайту. То зараз готуюсь перейти тимчасово на останню мамбу гілки 4.5.1 яка вже була значно безпечнішою за 4.5.0. А за місцяь думаю зможу перейти і на Джумлу. Просто перехід на неї хочеться здійнити одразу і з новим диз-ом. Якщо твоя пропозиція ще залишається в силі, то був би тобі вдчний за шаблон http://demo.rockettheme.com/jan05/

    Питав кількох людей з приводу подобається/неподобається, всі зійшлись саме на цьому варіанті. Мені також він більше подобається =) Проте редизайн шапки тре зробити, точніше фонового зображення…


  32. a gravatar
  33. LaSet:
    13:08 // 19 Вер.. 2006

    Vitaliy, на одну адресу тільки один акаунт, тому тільки ua_format_com Яка тобі різниця як воно виглядає? це хтось буде запам”ятовувати чи вводити руками? от вибраний тобою дизайн це справді “булшит” у мене таких нема

    можу дати за травень по вересень, ще дивить тут http://conrad.cx/templates/


  34. a gravatar
  35. Vitaliy:
    13:16 // 19 Вер.. 2006

    Маєш рацію, це дійсно не принцпово.

    Щодо дизу, то днями ще подивлюсь, дякую :)


  36. a gravatar
  37. LaSet:
    13:19 // 19 Вер.. 2006

    днями вже може не бути ;)


  38. a gravatar
  39. vedeney:
    11:03 // 22 Вер.. 2006

    ОК
    хто не розуміє чому Joomla! аЦЦтой пазорний… даю деякі пояснення на рахунок її кривого коду.

    є функція…

    function ShowCategoryPath($cat) {
    global $database,$mosConfig_lang; // приклад поганого тону, оголошувати змінні глобальними там де того не треба

    $cat=intval($cat);

    $parent_id = 1000; // а чому не 10000000????

    while($parent_id) { // от за цю стрічку…. варто вбити, вічний цикл тут організується на раз-два

    $query = “select * from #__datsogallery_catg where cid=$cat”; // а може там не всі змінні з таблиці тянути, а якщо витягувати лише потрібне.. розміо рекордсету буде НАБАГАТО менший

    $database->setQuery($query); // а де соль в наступних двох рядках???
    $result= $database->query();

    $parent_id = @mysql_result($result,0,’parent’); //
    $name = @mysql_result($result,0,’name’);
    if(empty($path)) { // мля….. а $path звідки берем??? тіпа відповідно NOTICE треба відключати?
    $path = $name;
    }
    else {
    $path = $name . ‘ ¬ ‘ . $path;
    }
    // $path=(!isset($path) || empty($path))?$name:$name . ‘ ¬ ‘ . $path; - одна строка, а замыняэ кучу коду
    $cat = $parent_id; // обходу пацаватої рекурсії нема???
    }
    return $path . ” “; // а накукуй в кінці пробіл???
    }

    відповідно - в КОЖНІЙ стрічці коду є помилки, і загалом логіка коду дебільна. Систему в топку… автора - на операцію з вирівнювання рук, в крайньому випадку - пересадку ДНК.


  40. a gravatar
  41. LaSet:
    11:49 // 22 Вер.. 2006

    Вони популісти, в новинах тільки вихваляються про різні нагороди, які вони круті програмери і яка CMS у них крута, різні виставки, книжки пишуть … а насправді не можуть нормальної стабільної версії випустити, вічно треба апгрейдити та патчі ставити


  42. a gravatar
  43. Kyrya:
    22:49 // 23 Вер.. 2006

    Хлопці, ви тільки й можете, що хаяти. Зробіть краще! Чи кишка тонка?


  44. a gravatar
  45. LaSet:
    22:56 // 23 Вер.. 2006

    Kyrya, мої речі я роблю краще ніж вони свої, і при тому зовсім не вихваляюсь


  46. a gravatar
  47. Kyrya:
    23:07 // 23 Вер.. 2006

    Ну хочеться їм. Люди є такі. Хоча я б не сказав, що вона зовсім погана. Та і не всі можуть дозволити собі платні системи.


  48. a gravatar
  49. Bureviy:
    16:10 // 1 Жовт.. 2006

    Пробував встановити Джумлу на локалці.
    1 раз - китайські літери.
    2 раз - шось типу #101 #76 і т.д.

    Мамба в порівнянні з нею - небо і земля.
    До речі, що порадите?


  50. a gravatar
  51. LaSet:
    18:22 // 1 Жовт.. 2006

    я навіть не знаю бо в кожної якісь свої глюки


  52. a gravatar
  53. questX:
    7:06 // 2 Жовт.. 2006

    > До речі, що порадите?

    TYPO3 ;)


  54. a gravatar
  55. Bureviy:
    12:01 // 2 Жовт.. 2006

    Тільки спробуй з Тайпо розібратись…


  56. a gravatar
  57. questX:
    17:56 // 2 Жовт.. 2006

    та спочатку було важко, але коли вже розібрався, то дивишся на все інше як на мале пиво.

    Рік муки і тисяча років щастя ;)


  58. a gravatar
  59. yurec:
    17:21 // 11 Лист.. 2006

    Добрий день, мене дуже зацікавила тема вашої розмови. Я починаю робити сайти на замовлення на CMS Joomla!, але бачу ви не схвально висловлюєтеся про неї, тому хотів би ознайомитися і з Тайпо. Розкажіть будласка як в неї з захистом, російською/українською локалізацією, швидкістю… Чи є якісь модулі та шаблони? Та на які ресурси треба завітати (кращі на вашу думку) для вивчення цієї системи.

    Я теж люблю реці зроблені від душі…
    Вдячний за відповіді.


  60. a gravatar
  61. ERA:
    10:33 // 8 Груд.. 2006

    Народ, а почему никто не берёт во внимание многочисленые награды, полученые Joomla?

    Или ей их просто так дают? так для прикола? Или всё кумплено у везде?


  62. a gravatar
  63. sparco:
    14:47 // 25 Груд.. 2006

    Слухайте, ящодо Джумли.
    Так от, от в чому у них проблема.
    Їх двигун створювався для персонального малогабаритного використанням. Потім до нього почали додаватися купа функцій. Тоді коли помітили, що в них двигун поганенький, стало невигідно робити новий. Бо розширення створювалися не ними і їх було так багато, що нереально знову їх відновити. Тому кардинально ремонтувати двигун просто неможливо для них. Тому і виходять тільки багфікси. Невигідно їм будувати новий двигун з такою купою доповнень.


  64. a gravatar
  65. kotovsky:
    3:19 // 30 Січ.. 2007

    Уважаемый LaSet у меня сложилось впечатление, что вы “гнете пальцы” и очень зря! Во-первых Джумла это сооавторский проект многих и многих людей - ваши нападки действительно могут обидеть как авторов так и людей пользующихся результатами их работы! Ну если уж вы такой спец высокого уровня может сделаете что-то лучшее, может код к той же джумле перепишете? кроме обвинений в криворукости и “ацтойности” вы ничего не скзали! даешь позитив!?


  66. a gravatar
  67. LaSet:
    3:45 // 30 Січ.. 2007

    kotovsky, я висловив свою думку споживача, на що маю повне право

    надалі попрошу іноземною не звертатися


  68. a gravatar
  69. kotovsky:
    5:04 // 30 Січ.. 2007

    понятно, на конструктивную критику вы отвечаете по типу “а у тебя юзерпик плохой…”
    извините если задел. Щасти вам!


  70. a gravatar
  71. LaSet:
    5:13 // 30 Січ.. 2007

    навіть не хочу сперечатися, удачі


  72. a gravatar
  73. Марті88:
    2:04 // 23 Лют.. 2007

    Так, у джумлі чимало глюків.. але .. не знаю, ви так критикуєте, що капець.. жодної конкретики.. natio.org.ua наче на ній працює, а проблем не стльіик багато.. більше із хостером..


  74. a gravatar
  75. LordPro.teus:
    8:26 // 19 Лип.. 2007

    Не знаю… я намагався поставити норм Джумлу, але 1.5 Альфа навіть не зуміла себе встановити… тож, що вони в ній зробили зацінити не зміг… у 1.0.12 - непоганий дизайн АдмінПанелі… але, склалось враження, що вона до біса наворочена, але чомусь не забезпечує саму себе стабільною роботою… крім того, інтерфейс, млін…


  76. a gravatar
  77. Gold:
    15:42 // 25 Лип.. 2007

    Непаганою cms вважаю php-fusion, в порівнянні з Joomla! [php-fusion: 100 балів , Joomla!: 12 балів ] . Мїй сайт на php-fusion, колись хотів перейти на Joomla-та виявилось, що вона нікуди негодиться. Якщо вже робити адмін модуль [в Joomla] на Ajax, то він повинен бути без єдиного багу, але…


  78. a gravatar
  79. LaSet:
    15:57 // 25 Лип.. 2007

    і що в тому php-fusion особливого? мене він щось не зацікавив

    Твій сайт це той, що зараз не відкривається?


  80. a gravatar
  81. Gold:
    16:08 // 25 Лип.. 2007

    Стабільна смс, багато плагінів, легко інтегруєш свої плагіни, є все що мені потрібно


  82. a gravatar
  83. Gold:
    16:11 // 25 Лип.. 2007

    хостинг ненадійний, бавує і таке що сайт не відкривається


Коментувати